Sportlov

Mitt sista sportlov, ojojoj. Känns lite konstigt :) De har gått fasligt snabbt, inte okej. Igår va iaf en mysig dag och på eftermiddagen fick jag träffa mina sötisar Amanda och Carro. Vi fick oss några rejäla skratt, haha! Alltid roligt. Idag kan nog också bli en riktigt drömdag. Ska snart iväg och åka skidor med Victor. Vi ska åka till skalet och käka lunch med Johanna :) Sedan blir det bowling med la familia. Jag ska vinna. Sedan lät de som att förfesten blir hos Persson och sedan skalet såklart. Fantastiskt! Va roligt vi ska ha brudar, som alltid.

Hörs då! Pussilago

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja herregud vad jag skrattade när vi var på väg på björnrike, haha:)sjuktkul!

2009-03-06 @ 13:21:11
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0