Sol

Mmmmm aa ooo FAN va gott de är med godis ;) Va tvungen att belöna mig själv med lite karamellkungen eftersom att jag är duktig och pluggar å städar idag. Men som vanligt har jag kommit av mig lite i pluggandet just nu, menmen. Tänkte beställa kläder från Nelly men allt som jag spanat in är slut! Åhhh irri jag blir. Får väl se de från den ljusa sidan att lönen som kom in idag fortfarande är kvar då alltså.

Någon mer än jag som är stressad till tusen över att veckorna går så fort och de är så mycket som ska hinnas med?!
Men egentligen är de mest bara roliga saker som händer, men de är så svårt att komma ifrån den här stressen och ångesten. suck.

good bye my almost lover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0