Neo violence

Va roligt man kan ha en torsdagkväll, företagsekonomi för hela slanten! wohoo! Eller egentligen är de en väldigt liten del av min kväll. Senare blir de criminal minds, the mentalist och sist men inte minst Scrubs! Så att jag kan somna gott liksom.. Något som jag inte kunde igår. Det tog 2 timmar för mig att somna eftersom att min kära pappa var på besök och snarkade lite mysigt sådär. Men jag ställde snällt upp och låg tyst (ganska iaf) i min säng och väntade på att även jag skulle somna in. När jag sedan vaknar är jag ensam, jahapp? Jag ropar hallå några gånger men inget svar haha. Då har den jäkeln åkt utan mig trots att vi bestämt att jag skulle få åka med honom till skolan så att jag kunde äta frukost där.  Då ringde jag och frågde var han var, nä men då var de ju så att han vaknat tidigt och kunde inte somna om. Och så drog han bara, här märker man ju vem som ställer upp i tuffa lägen... haha fyfan papi.

Fan va allt ska köra ihop sig vecka 17.. inte okej alltså! Jag blir ju deprimerad som den lilla fjolla Carro förvandlat mig till! Men vi har iaf kommit överens om en riktigt bra deal nu så att vi ska komma i våra balklänningar om några veckor (hjälp!). Inge mer onyttigheter för oss! (om vi inte blir bjudna förstås, fult att tacka nej till något sådant erbjudande ;)) Vi är sämst på de här så vi får se hur de går, men vi ska hjälpa varandra genom denna svåra tid...


over and out!

Kommentarer
Postat av: Carris

hahaha papi:D. Ja vi måste klara det här rumpus;)Du ska vara glad att du tagit efter mig. Pussar<3

2009-03-27 @ 20:49:09
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken jävla jävel han är :D haha! Ja vi SKA klara de här ;) haha du säger de?! Så du gillar att jag blivit en liten mes.. ;) <333

2009-03-28 @ 17:32:06
URL: http://ericathunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0