Keep your love lockdown

Jaha, idag ska världens sämsta pluggis försöka att få något gjort, får se hur de går :)
Kom in till stan imorse med bussen. Blir en kort vecka eftersom att de är ju fredag om 2 dagar så då bär de av hemmåt igen, wihoo. Igår hade jag och Johanna en riktig heldag. Va i backen från 10.00 till 14.30. Efter det blev de milen och sen solarieöarna på b-riket och sedan bastu hemma hos mig :) fantastiskt! Lite middag på de hemma hos Johanna och senare var de även desperate. Lovely. Somnade gott på kvällen kan jag lova. Försov mig tillochmed litegrann imorse. 

Ihelgen är jag ledig och jag håller alla tummar för att det ska bli finväder även denna helg. Isåfall är de jag som skidar runt på fjället heeeela dagarna. Kanske lite skoteråkning också..

tjingballabacon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0