Inga konstigheter!

Igår blev de återigen skalet, inga konstigheter med det liksom! Hade först en riktigt drömdag. Långpromenad med familjen, hälsade på Johanna på shoppen, skejtade ett varv på skalet och åkte sedan längdskidor igen med mammsen och pappsen. Sedan va de grillad fläskfilé och klyftpotatis till middag, DRÖM! Fyfan va gott de var.
Kvällen då. Förfest hos Ida och alla hennes sambos. Riktigt roligt, killarna från kexchoklad kan de där med att få en att skratta. Johanna va chaufför så vi drog upp lite tidigare på skalet, runt kvart över elva kanske. Träffade Alex och hans kompis som annars jobbar i baren men nu firade för att han va ledig. De va inte dåligt han firade heller! Jag blev bjuden på champagne, fishshot och smirnoff. Man kan säga att de blev en billig kväll för mig haha. De enda jag köpte var 2 cider och 2 fishshot, och det kostade mig tjugo spänn :P Vår älskade bartender Jojje är för go han! Vi öste verkligen hela kvällen. Så rätt! Va hemma vid halv tre tror jag. Vaknade pigg 08.30 imorse. happ? Drog på shoppen för att mamma ville shoppa. Sedan har vi kollat på skidskytteoch längd resten av dagen men jag tog tydligen en fantastiskt skön powernap där nångång. Nu, promenad med hundarna. (Jäger har fått en kompis ihelgen). Staden imorgon!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0