Changes

Jaha då va det här lovet och även den här helgen snart över. Har som vanligt gått sjukligt snabbt. I fredags blev de iaf Skalet igen och jag hade lika roligt som alltid :) Va lite seg i starten men de ordnade till sig. Ni är bäst brudar! Förutom tidernas Walk of shame i lördags har resten av helgen inte varit så händelserik :P Min kära farbror hade 40 år kalas igår, de va trevligt och verkligen drömgod mat. Dock var jag lite seg.. Chaufför var en lagom uppgift för mig. Idag har de bara vart lugnt, fortfarande flur väder så ingen lust att dra upp på fjället. Fikade nyss mammas nybakta bullar och varm choklad som man gör genom att stoppa ner en pinne med en chokladpralin på i en kopp het mjölk och rör om, vips har du en grymt god varm choklad. Fantastiskt! Lurar fortfarande på vad jag ska göra med resten av dagen..De visar sig väl.

Sitter å lyssnar på lite fin musik nu och HJÄLP vad jag blir förvirrad. Jag vet inte vad jag ska göra med mig sjäv alltså..
Är jag verkligen så hopplös?

äh, puss på dig och dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0