Askalas!

Kom nyss hem från min och Victors längdtur. Efter lite missförstånd i början, haha, drog vi iväg från Björnriket mot vårat mål skalet. När vi äntligen kom fram mötte vi upp Johanna som hade lunch. Victor bjöd oss på Sushi vilket var supersmaskigt! Han är så snäll! Han försökte lära oss hur vi skulle göra men de slutade med att vi åt med fingrarna iaf haha! De tog emot när vi skulle åka tillbaka så vi bestämde oss för att åk lite lift första biten hehe. Det gick bra men kallt som fan va de. Men som vanligt gick det snabbare på vägen hem :) Skjutsade han sen till shoppen och nu sitter jag här. Ska ta en dusch och chilla lite sen är de som sagt dags för bowling. Sedan är de bara att börja tagga inför kvällen!

Syns i dimman mina vänner. Puss!

Kommentarer
Postat av: carizzz

ååh vad mysigt ni hade det:) hihi. Ja supersnäll måste jag hålla med om, trots att jag knappt träffat honom haha. Synd att jag inte kunde följa ikv:( hade varit såå kul men men. Ni får dansa för mig också<3

2009-03-06 @ 16:58:42
URL: http://carolinegrinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mm, supermysigt. Ja verkligen :) Ja jättesynd!! blir ju inte samma sak utan dig b1! Ja de är klart vi ska göra<33

2009-03-06 @ 19:54:58
URL: http://ericathunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0