De är över nu

Påsken har vart himla trevlig :) Blev dock jobb lördag, söndag, men man får tänka på pengarna. Fredag drog jag å carro till hån en sväng. Kul att träffa allt folk, som va väldigt danssugna tror jag. Lördag blev de middag här hemma med Kicki, Kajsa, Verran, Emma och Carro. Sedan anlände Johanna och vi körde singstar så de dånade i huset :) De blev en grym kväll! Och Charlotte Perelli va grym hon med. Söndagen blev tidig kan jag säga. Måndagen hade jag planerat skulle bli lugn också men efter ett samtal från käraKacken ändrade jag mig. Drog till Persson där Kajsa, Verran, Persson, Tallåsen, Izze, Moa och Björne höll till. Vi körde lite olika spel och när de va dags för "Chippong" höll jag på att bryta ihop. Så grymt jävla kul! Roligast på länge alltså.. haha skratta som jag vet inte vad. Drog sedan på måndaxklubbb där de va hur mycket folk som helst. Vi spelade bowling och hade de trevligt. Tisdag morgon väckte min käre far mig strax efter åtta. De va bara att släpa sig upp ur sängen, göra fika och  dra på fjället. Vi åkte längdskidor från Björnrike till varggrans,skalet, toppen, jaktstugan och avslutade i baggen på lite soft afterskii. Vi kände oss värda några öl faktiskt. På kvällen blev de film med Johanna, "låt den rätte komma in". Men jag kunde inte riktigt hålla mina ögon öppna hela tiden..Imorse tog vi några åk i backen mn de va värdelöst före. Så nu ska jag nog faktiskt ta mig i kragen och plugga lite.
Men först en drömgod lunch, nämligen hallonsmoothie!


Du får inte riva mina murar, som jag omsorgsfullt byggt upp..


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=169865

Toppen hemsida!

Du samlar poäng som du sedan kan byta mot presentkort på bl.a. nelly.com och H&M - HELT GRATIS. Så varför inte testa? Bli medlem idag.

2009-04-15 @ 16:44:13
Postat av: Veronica

Tack för två grymt roliga kvällar ! Måste göras om :) Puss

2009-04-15 @ 20:14:55
URL: http://grymsan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv vännen! Ja absolut :) Pusss

2009-04-16 @ 12:05:51
URL: http://ericathunell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0