Ajjemän!

Har lyckats dragit på mig en förkylning nu, härligt. Perfekt till påsken också. Allt är som de brukar skulle man kunna säga. Haft en riktigt härlig helg iaf. Skoter både lördag å söndag. Lördagsvädret va så bra som de bara kan bli. Sedan på söndagen blev de Hilding's och tydligen gick vi all in? Happ, de va min vita helg de. Meeen jag hade väldans skoj :) Nu ser jag framemot påsken och allt vad som följer med den! Nu ska jag äta up mina vindruvor och kika på den  fjärde ishockey sm-finalen.

Allting kommer ikapp mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ersca..jag blev just sur över att mina avocados verkar vara förstörda och nu påminde du mig om vindruvorna:D:D taaaack ! haha:D

2009-04-07 @ 21:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0